one damn good lookin' car - GM Forum - Buick, Cadillac, Chev, Olds, GMC & Pontiac chat


Your Ride: GM Pictures & Videos Post pictures, sounds, and VIDEOS of Your GM Vehicle. We want to see 'em! (Any picture or video files must be posted on a server somewhere to be linked here). Also post pics of Regional or National meets.

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 08-04-2004, 11:29 AM   #1
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2004
Location: Three Oaks, Michigan
Posts: 4,879
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
opensourceguy is on a distinguished road
Default one damn good lookin' car

Hope you guys enjoy looking at pearl. I wanted you to get the full just of the beauty of her, so I didn't compress the images. Hope you don't have 56k .










-justin
opensourceguy is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 11:36 AM   #2
Senior Member
True Car Nut
 
Join Date: Feb 2004
Location: Western MA
Posts: 2,708
Thanks: 0
Thanked 1 Time in 1 Post
randman1 is on a distinguished road
Default

Man, the similarities between our cars is scary!

Cracked and broken taillight lens and no fog lights.

Your paint is in much better condition than mine and you have no dents though. It looks GREAT!
randman1 is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 11:38 AM   #3
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2004
Location: Three Oaks, Michigan
Posts: 4,879
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
opensourceguy is on a distinguished road
Default

yeah my fogs are in the trunk, just like half the interior lol.

I need new bulbs and mounting bolts.. I am thinking of painting them white to match the car, since they are black, but I want to see what they look like first. My dad took them off about 8 years ago, and never put them back on. There is no logic to him.


-justin
opensourceguy is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 12:29 PM   #4
Senior Member
True Car Nut
 
Join Date: May 2003
Posts: 7,262
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
ssesc93 is on a distinguished road
Default

Nice car and avatar. Looks like the sign for an off ramp in Kentucky on I-65
ssesc93 is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 12:38 PM   #5
Senior Member
True Car Nut
 
Join Date: Jan 2004
Location: Chicago,IL MWBF '04 SURVIVOR MWBF '05 SURVIVOR Napa Manager
Posts: 3,955
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Kennginn is on a distinguished road
Default

lol
Kennginn is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 01:06 PM   #6
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2004
Location: Three Oaks, Michigan
Posts: 4,879
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
opensourceguy is on a distinguished road
Default

yup, sure is. Passed by it on my trip up from Florida, and had to get the pic of it. My mom pulled to the shoulder, and we got passed by a truck, her beetle shook horribly, and her comment after that "that big truck was going to eat daisy, just swollow my little car whole!" lol. Yeah she is purday ain't she? I think later on this afternoon i'll take a quick pic of the trunk and interior.. that'll be funny.


-justin
opensourceguy is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 01:17 PM   #7
Senior Member
True Car Nut
 
Join Date: May 2003
Posts: 7,262
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
ssesc93 is on a distinguished road
Default

I thought about taing a pic of that a while ago but kentucky spell bonneville different.
ssesc93 is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 01:37 PM   #8
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2004
Location: Three Oaks, Michigan
Posts: 4,879
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
opensourceguy is on a distinguished road
Default

heh, yeah.

I have attatched some pics of the trunk and interior, don't mind the mess!
















-justin
opensourceguy is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 02:33 PM   #9
Senior Member
Certified Car Nut
 
Join Date: Apr 2004
Location: Quincy, Ma
Posts: 15,341
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Gumball is on a distinguished road
Default

Dude your falling apart. Pull yourself together

There is one near me about the same year and color but it has
a wide blue stripe down the side. did pontiac ever make them
like that or was it aftermarket.
Gumball is offline   Reply With Quote
Old 08-04-2004, 02:49 PM   #10
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
Join Date: Apr 2004
Location: Three Oaks, Michigan
Posts: 4,879
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
opensourceguy is on a distinguished road
Default

lol... it could be trim.. some 2tone crapola.
go to the lounge, read my thread...


-justin
opensourceguy is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
MY FIRST WHORAGE!!!!! Damn Crystal's lookin HOTT Drifty Your Ride: GM Pictures & Videos 6 09-04-2007 09:20 AM
Lookin' good...(56k ok) 95seand78z28 Your Ride: GM Pictures & Videos 10 06-04-2007 10:51 AM
Ahh...Lookin really Good SSEimatt93 Your Ride: GM Pictures & Videos 16 02-25-2007 11:54 PM
New 1996 Bonneville SE Owner ( Lookin for good advice ) StudiosConnect Audio (and aftermarket electronics) 11 11-20-2003 02:11 PM
Tinting the tail-lights..its lookin good.. BonneAlien 1992-1999 7 12-02-2002 10:16 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 03:50 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.