GXP Trunk Panel w. LED - Page 2 - GM Forum - Buick, Cadillac, Chev, Olds, GMC & Pontiac chat


Your Ride: GM Pictures & Videos Post pictures, sounds, and VIDEOS of Your GM Vehicle. We want to see 'em! (Any picture or video files must be posted on a server somewhere to be linked here). Also post pics of Regional or National meets.

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 11-16-2010, 11:51 PM   #11
Senior Member
Certified GM nut
 
SpinEm_90's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Wentzville, Missouri
Posts: 1,754
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SpinEm_90 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by SAMzGXP View Post
connected it to the trunk light, everytime trunk opens it automatically goes on



thanks! i love it!
cant wait to see yours
ha well it'* gonna be epic (just like the car when its done lol!) I'm just hoping that I design it right bcuz it'* kinda gonna seem like outta right field for people who aren't true fans of Earnhardt
SpinEm_90 is offline   Reply With Quote
Old 11-16-2010, 11:57 PM   #12
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
SAMzGXP's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Fort crack homie
Posts: 2,894
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SAMzGXP is on a distinguished road
Default

ahahaha
your monte is awesome! imma call it Britty-Carlo from now on lol
where have you been? you're not on as much as before
SAMzGXP is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 12:00 AM   #13
Senior Member
Certified GM nut
 
SpinEm_90's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Wentzville, Missouri
Posts: 1,754
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SpinEm_90 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by SAMzGXP View Post
ahahaha
your monte is awesome! imma call it Britty-Carlo from now on lol
where have you been? you're not on as much as before
lol thanks! the guys on the monte carlo forum call it the Brittinator. & I've been busy between school, auto school, work, homework, a lil project I've been doing that I'll have a thread up about tomm or the day after, personal issues, I've been busy with my monte lately (also another thread coming), my net gets kinda jacked up every now & then & just a bunch of stuff going on. Between the next 2 days you will prob see like 10 threads from me kinda explaining what all I've been up to lately.
SpinEm_90 is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 12:06 AM   #14
Senior Member
Posts like a Turbo
 
Bville_GXP's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: South Carolina
Posts: 248
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Bville_GXP is on a distinguished road
Default

Now that SWEEEEEEET!!! Def liking that
Bville_GXP is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 12:24 AM   #15
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
SAMzGXP's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Fort crack homie
Posts: 2,894
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SAMzGXP is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by SpinEm_90 View Post
lol thanks! the guys on the monte carlo forum call it the Brittinator. &......................
yeah tell me about it, with xmas being around the corner im stupid busy at work, thank god im done school
wish you all the best

Quote:
Originally Posted by Bville_GXP View Post
Now that SWEEEEEEET!!! Def liking that
thanks!
SAMzGXP is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 12:29 AM   #16
Senior Member
Certified GM nut
 
SpinEm_90's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Wentzville, Missouri
Posts: 1,754
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SpinEm_90 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by SAMzGXP View Post
yeah tell me about it, with xmas being around the corner im stupid busy at work, thank god im done school
wish you all the best


thanks!
ha yeah it'* stressing me out bcuz I gotta make sure I have moola for christmas presents & what not & yet my work keeps trying to get me to leave early =/ ha lucky. I get my associates in December & then I go transfer (again! omg!) to another major university to double major in entrepreneurship and biology so hopefully I won't have to be in school for more then 2-3 years after this. i wish I could get done in 2 more years but idk since I'm double majoring & thanks!
SpinEm_90 is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 12:50 AM   #17
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
SAMzGXP's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Fort crack homie
Posts: 2,894
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SAMzGXP is on a distinguished road
Default

i dunno i hate studying but i miss school. it wasnt so much of a "school" for me i guess but i enjoyed it
working everyday sucks, i barely get time off right now, i had maybe 3 days in the past 3 or 4 months, but i work all year for this season so i shouldnt complain
SAMzGXP is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 01:06 AM   #18
Senior Member
Certified GM nut
 
SpinEm_90's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Wentzville, Missouri
Posts: 1,754
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SpinEm_90 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by SAMzGXP View Post
i dunno i hate studying but i miss school. it wasnt so much of a "school" for me i guess but i enjoyed it
working everyday sucks, i barely get time off right now, i had maybe 3 days in the past 3 or 4 months, but i work all year for this season so i shouldnt complain
See I hate school at the moment lol I'll enjoy it better hopefully when I'm taking more better classes in my field. Yeahh at least you gotta job. I hate my job with a passion bcuz of the customs there but in this job market you can't be picky
SpinEm_90 is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 02:23 AM   #19
Senior Member
True Car Nut
Thread Starter
 
SAMzGXP's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Fort crack homie
Posts: 2,894
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SAMzGXP is on a distinguished road
Default

where do you work?
SAMzGXP is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2010, 10:37 PM   #20
Senior Member
Certified GM nut
 
SpinEm_90's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Wentzville, Missouri
Posts: 1,754
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
SpinEm_90 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by SAMzGXP View Post
where do you work?
I thought I was signing up to work at a vet clinic but it ended up being the local shelter that is a kill facility and yeahh...
SpinEm_90 is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
LED Lights in my heater panel AlTattoo Chevrolet 1 09-24-2013 05:52 AM
Camaro Gen 5 Trunk Panel jarheadbobandmax Detailing & Appearance 12 03-05-2011 10:13 AM
5th gen camaro trunk panel jarheadbobandmax Chevrolet 10 11-17-2010 12:39 AM
Lit bonniville / grand prix gxp trunk panel jarheadbobandmax Detailing & Appearance 6 11-01-2010 08:22 PM
Instrument Panel Heat Issue - 2004 GXP BlackGXP Everything Electrical & Electronic 3 08-15-2009 11:38 PM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 11:20 AM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.