Got Plan "B" Back today OMG I'm sooooo....... - Page 2 - GM Forum - Buick, Cadillac, Chev, Olds, GMC & Pontiac chat


Your Ride: GM Pictures & Videos Post pictures, sounds, and VIDEOS of Your GM Vehicle. We want to see 'em! (Any picture or video files must be posted on a server somewhere to be linked here). Also post pics of Regional or National meets.

Reply
 
 
 
Thread Tools Search this Thread
Old 01-27-2011, 07:37 PM   #11
Senior Member

True Car Nut
 
sseidriver97's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Portage mi
Posts: 7,124
Thanked 3 Times in 3 Posts
sseidriver97 is on a distinguished road
Default

bubba has 25 gal tank and claudia has 34 gallon....claudia can go around 550-600 on a full tank
bubba goes 220-280....used to be 320-375 with stock wheels tires..i got 413 once lol
sseidriver97 is offline   Reply With Quote
Old 01-27-2011, 08:01 PM   #12
Administratus Emeritus
Certified Car Nut
 
GXP Venom's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Purgatory, Pennsylvania
Posts: 16,538
Thanked 7 Times in 4 Posts
GXP Venom is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by StealthGXP View Post
but can your Wife'* Prius pull a house
No,.... But with 201.6 Volts it can sure POWER one.

Going to mention it here because your picture like many Stealth are taxing the server needlessly and the resolution your hoping for is wasted effort. The forum software is gonna crunch the crap out of upon loading and it'* quality to do so kinda sucks. You and others (cough cough DAN) are onyl hurting yourselves by not bringing these down so they dont get crunched.
GXP Venom is offline   Reply With Quote
 
 
Reply

Related Topics
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Plan B got a bath today !! StealthGXP Your Ride: GM Pictures & Videos 12 01-02-2011 02:42 AM
Please comment on "daily driver" proposed mod plan agrazela Performance, Brainstorming & Tuning 4 02-14-2007 02:52 PM
OMG OMG sqela Lounge 24 08-08-2006 02:49 AM
It was sooooo windy today ... (how windy was it) sonoma_zr2 Lounge 14 11-10-2005 08:32 AM


Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off



All times are GMT -4. The time now is 01:44 PM.


We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.